joi, 7 ianuarie 2010

Pornim Cruciada Culturii


Prima confruntare: Batalia viorii. Sarah Chang la Ateneul Român. 14 februarie, ora 19:00 România este sub asediu. De ani buni. Mediocritatea, Prostul gust, Facilul, Vulgarul, Valorile Inversate, toate la un loc au lansat o ofensivă fără precedent împotriva Frumosului. Vă sună familiar cuvintele de mai sus, nu?
Cultura unui popor este cartea lui de vizită. Este codul genetic după care poate fi identificat în Istoria universală. Din această perspectivă, România e pe moarte. Criză morală, criză culturală.
Atacurile furibunde ale subculturii, cu reprezentanţii ei odioşi şi produsele lor de cea mai joasă speţă, au reuşit să creeze breşe şi şanţuri în teritoriul cultural românesc. Artiştii autentici, oamenii de cultură, spectatorii avizaţi sunt izolaţi în grupuri şi nu mai ştiu unii de alţii. Nu se mai găsesc. Nu se mai regăsesc. Teritoriul cultural e scindat. E minat. Frumosul riscă să devină o noţiune pe cale de dispariţie.
Acest asediu trebuie să se oprească. Acum.
E timpul să fim responsabili. Faţă de frumos. Faţă de cultură. Faţă de artă. Faţă de noi înşine. E timpul să luptăm cu Mizeria. E timpul să repunem frumosul în drepturi. Fie că suntem spectatori, artişti, producători, critici sau promotori ai fenomenului cultural, trebuie să luptăm. Trebuie să pornim Cruciada Culturii.
Luptăm pentru artă, iar frumosul ne este armă şi scut. Cu fiecare spectacol de teatru, recital sau expoziţie din cadrul Cruciadei Culturii recucerim oraşul asuprit de urât. Pentru că în lipsa unei agende culturale încărcate mediocritatea va domina în continuare. Cavalerii frumosului ne vin în ajutor, iar alături de ei pornim colonizarea.
Sarah Chang, unul dintre cei mai mari violonişti ai lumii, este primul aliat al Cruciadei Culturii. Sub conducerea ei, pe 14 februarie iubitorii muzicii clasice vor porni Batălia viorii. Începând cu ora 19:00, Ateneul Român va fi gazda unui recital de excepţie susţinut de Sarah Chang alături de pianistul Andrew von Oeyen.
După ce au încântat publicul celor mai mari oraşe ale lumii, Sarah Chang şi Andrew von Oeyen vin la Bucureşti cu un program de recital deosebit:

Cesar Franck – Sonata în La major pentru vioară şi pian
Christopher Theofanidis – Fantezie
Johannes Brahms - Sonata nr. 3 op. 108 în re minor pentru vioară şi pian.

Biletele pentru recital vor fi puse în vânzare în reţeaua Eventim. Astfel, într-un an de pauză pentru Festivalul Internaţional “George Enescu”, Bătălia viorii va răspunde cererii, mereu în creştere, pentru evenimente culturale.
Bătălia viorii este doar prima luptă din cadrul Cruciadei Culturii. Noi teritorii aşteaptă să fie cucerite. Noi cruciaţi vor lupta, an de an, pentru cauza frumosului.
Cruciada Culturii este o iniţiativă Agenţia de Vise, agenţie care concepe şi implementează strategii de promovare a produselor prin cultură şi entertainment, atât pe media clasice, cât şi prin campanii creative de Internet marketing.

Extra info
De-a lungul timpului, Sarah Chang a susţinut recitaluri alături de mari orchestre ale lumii precum Orchestra din Philadelphia şi din Londra, Filarmonica din New York, Berlin sau cea din Viena. Printre numeroasele premii obţinute de către Sarah Chang se numără şi Avery Fisher Grand Price, cea mai importantă distincţie din domeniul muzicii clasice. În cadrul turneului internaţional din 2010 Sarah Chang va mai concerta şi în oraşe precum Londra, Zurich, Moscova, St. Petersburg şi Macao.
Andrew von Oeyen este considerat unul dintre cei mai buni pianişti ai generaţiei sale. De la debutul său alături de Filarmonica din Los Angeles, a susţinut recitaluri alături de cele mai mari orchestre ale lumii. Printre apariţiile sale mai recente se numără recitaluri la Wigmore Hall din Londra, festivalul francez "Piano en Valois", precum şi în toate marile săli de concert ale Japoniei.

Persoană de contact:
Carina Sava
Agenţia de Vise
Tel: 0722.375.753
Email: carina.sava@agentiadevise.ro

Concert Paradise Lost si Samael - 15 februarie 2010


Inceputul de an 2010 aduce cel mai tare concert de muzica metal in Romania la Cluj-Napoca. Paradise Lost (promovarea noului album „Faith Divides Us - Death Unites Us”) si Samael, doua formatii - un singur show in 15 februarie 2010, la Casa de Cultura a Studentilor din din Cluj-Napoca.
Dupa cum deja se cunoaste, concertul formatiilot Paradise Lost si Samael, programat initial pentru data de 3 decembrie 2009 la Cluj -Napoca, a fost reprogramat din cauza problemelor aparute in interiorul formatiei Paradise Lost, astfel ca noua data este 15 februarie 2010.
Precizam ca mai sunt disponibile doar 350 de bilele la pretul de 85 lei, restul biletelor (din totalul de 650 bucati) au fost vandute!
Biletele se pot achizitiona din reteaua Eventim: magazinele Germanos din toata tara, Librariile Carturesti, Mag. Vodafone Romania si de pe www.eventim.ro .
Amanunte: www.promusicprod.ro/paradiselost

Promusic Prod. & Maximum Rock Magazin
Booking - Management - Label - Magazine

P.O.Box:80-83, Bucuresti, Romania
P.O.Box: 1-421, Cluj-Napoca, Romania
Tel.: 0040.264.542572 , 0040.726.131516
yahoo id: maximum_rock
e-mail: promo@promusicprod.ro , maximumrock@promusicprod.ro
www.promusicprod.ro/maximumrock
www.promusicprod.ro/concerte

Party la Maxim - Special Guest - Dj Rabinu & Dj Adi @ Turabo Society Club - Vineri 08 Ian


Nu ti-ai facut planuri pentru Vinerea aceasta?
Turabo Society Club iti recomanda cea mai tare petrecere, alaturi de Dj Rabinu & Dj Adi, Vineri 08 Ianuarie.
Se anunta o seara incendiara, cu muzica de buna calitate, distractie si voie buna,alaturi de cei mai tari dj, cei mai buni barmani, cei mai sexi dansatori

Va asteptam la Turabo Society Club pentru o mega petrecere!
Distractia este garantata.

Pret bilet: intrare libera
Pentru alte detalii: www.turabo.ro

Parteneri:
KissFM & KissTV, Sapte Seri,Bucuresteni.ro, CineMagia.ro, Monden.info, Comunicate de Presa.ro, Pubbing.ro, 1801.ro, Nights.ro, Port.ro, Muzicabuna.ro, Divercitycafe.ro, Muzica9.ro, Anyplace.ro, Diseara.ro, cinemall.ro, eMulte.ro

Turabo Society Club
Adresa: zona Lacul Tei, str. Oltetului nr. 30
club@turabo.ro / 0755.111.777 / www.turabo.ro

Confirmari presa:
Anton Voicu - rePublik agency
planning & comunication
anton.voicu@republik.ro
http://www.republik.ro

În acest weekend are loc la Muzeul Naţional de Geologie întâlnirea Lecţia de istorie din cadrul progamului A,B,C,Dino la Muzeu

La Muzeul National de Geologie are loc sâmbata, 9 ianuarie şi duminica, 10 ianuarie, între urmatoarele intervale orare 10.00-11.30, 12.00-13.30 şi 14.00-15.30, întâlnirea “Lecţia de istorie” din cadrul programului de timp liber „A, B, C, Dino la Muzeu”.
În cadrul acestei întâlniri, copiii vor face cunoştinţa cu KRITOSAURUS şi JANENSCHIA care-şivor dovedi aptitudinile istorice şi vor desena arborele genealogic alpropriei specii, laudându-se cu numele lor nobile.
Programul „A, B, C, D i n o la Muzeu” se adreseaza copiilor de vârsta scolara, respectiv 7 si 9 ani. Participarea la acest program se face prin rezervare la numarul de telefon: 212.89.52. Numarul maxim de copii participanţi este de 20.
Costul biletului este de 14 lei/copil.
Parteneri media: Radio Itsy Bitsy, Radio România Cultural, Port.ro, Şapte Seri, comunicatedepresa.ro, copilul.ro, gradiniţe.com.

Muzeul National de Geologie adaposteste principalele colectii geologice din Romania, adunate timp de peste 100 de ani, incepand cu anul 1880, incluzand esantioane de mare valoare preluate succesiv din colectiile Biroului geologic si ale Institutului Geologic. Colectarea, conservarea si studierea esantioanelor a demarat o data cu infiintarea, in 1906, a Institutului Geologic al Romaniei.

Muzeul Naţional de Geologie
Telefon: 021.212.89.52
email:madalina@geology.ro
http://www.geology.ro

C.N.S.L.R. – FRĂŢIA SFIDEAZĂ CRIZA!

Cursuri de calificare gratuite pentru angajaţii din toata ţara într-un proiect cu finanţare europeana.
Începând cu luna ianuarie 2010, angajatii din întreaga tara au sansa participarii la programe de calificare gratuite, recunoscute în plan national si european, în cadrul proiectului naţional strategic „Cresterea competitivitatii economice prin calificarea si recalificarea persoanelor angajate pe piata muncii”, cofinantat din Fondul Social European, în cadrul Programului Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 şi implementat de catre Confederatia Nationala a Sindicatelor Libere din România - Fratia, în parteneriat cu Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale.

Începând cu luna ianuarie 2010, CNSLR-Fraţia, în parteneriat cu Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, lanseaza o serie de programe de calificare/recalificare gratuite, recunoscute în plan national si european, în cadrul proiectului naţional strategic „Cresterea competitivitatii economice prin calificarea si recalificarea persoanelor angajate pe piata muncii”, la care pot participa angajati din întreaga tara.
Proiectul se deruleaza în perioada 1.09.2009 – 31.08.2012 si este cofinantat din Fondul Social European, în cadrul Programului Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 “Investeste în oameni!”, având un buget total de 12.165.000,00 lei.
Proiectul urmareşte calificarea/recalificarea în meserii cautate pe piata muncii precum administrator pensiune turistica, lucrator comercial, instalator instalatii tehnico-sanitare si de gaze, frizer-coafor, etc.) a 4000 de angajati, din toate regiunile de dezvoltare ale tarii, prin participarea la cursuri de calificare organizate de furnizori din România, autorizaţi de catre Consiliul Naţional de Formare Profesionala a Adulţilor.
Sunt încurajate mai ales persoanele cu vârsta de peste 45 de ani si femeile. La absolvirea cursurilor, toti participantii vor primi certificate de calificare recunoscute la nivel national si/sau european (în functie de meserie), avizate de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si Ministerul Educatiei, Cercetarii si Inovarii si o subventie în valoare de 740 lei/ persoana.
Obiectivul general al proiectului îl constituie dezvoltarea resurselor umane a angajaţilor prin calificare şi recalificare, dobândirea de noi competenţe fiind validata prin certificate de calificare recunoscute la nivel naţional sau european, în funcţie de meserii, asigurând creşterea competitivitaţii şi facilitarea integrarii sociale în concordanţa cu aspiraţiile profesionale şi cu necesitaţile pieţei muncii.

Pentru mai multe informaţii despre programul de finanţare POSDRU, accesaţi: www.fseromania.ro.
Date de contact:
CNSLR – Fratia, Str. Cristian Popisteanu nr. 1–3, sector 1, Bucureşti; Razvan Daraban
Manager Proiect; Marius Petcu – Coordonator Naţional; telefon 021.312.43.47; 021.313.94.57; fax 021.313.59.38
email:confederatiafratia@yahoo.com
http://www.cnslr-fratia.ro

Cel mai recent model BlackBerry, Bold 9700, disponibil in oferta Vodafone Romania


Vodafone Romania lanseaza noul BlackBerry Bold 9700 la inceputul saptamanii viitoare Promotional, BlackBerry Bold 9700, disponibil pentru clientii Vodafone la preturi incepand de la 319 Euro (TVA inclus), in magazinele Vodafone si ale partenerilor sai.

Cel mai recent model BlackBerry va intra in portofoliul Vodafone Romania la inceputul saptamanii viitoare si va fi disponibil la preturi incepand de la 319 Euro (TVA inclus). Acest pret este valabil impreuna cu un abonament BlackBerry (pachetele de 15,47 Euro, 22,61 Euro si 41,65 Euro), plus un abonament de voce Vodafone, pentru contracte incheiate pe 2 ani. Pretul fara conectare al noului model BlackBerry este 419 Euro (TVA inclus).

Ca si predecesorul sau, BlackBerry Bold 9000, noul model este compatibil cu tehnologia HSDPA, oferind viteze superioare de transfer al datelor, de pana la 3,6 Mbps, in reteaua Vodafone. Terminalul incorporeaza fuunctionalitati precum Wi-Fi integrat, camera de 3,2 megapixeli, cu player multimedia, memorie flash de 256 MB, care poate fi extinsa cu ajutorul unui micro-card de memorie. In plus, noul BlackBerry Bold 9700 se remarca printr-un design elegant si finisaje de calitate.
Vodafone Romania ofera patru pachete de servicii BlackBerry care se adreseaza tuturor nevoilor de comunicatii: BlackBerry BIS Standard 5 MB de 10,71 Euro / luna, pentru nevoi de comunicare de baza, BlackBerry Enterprise 5 MB, de 15,47 Euro / luna, iar pentru nevoi extinse de comunicare, clientii pot alege unul din pachetele BlackBerry Plus National 100 MB, la un tarif lunar de 22,61 Euro / luna sau BlackBerry Plus Roaming 100 MB National + 4 MB roaming, la 41,65 Euro / luna. Tarifele includ TVA.

Vodafone pune la dispozitia clientilor sai un portofoliu complet de solutii de email mobil, pentru toate tipurile de terminale si pentru a raspunde celor mai diverse nevoie de comunicare. Astfel, clientii Vodafone Romania beneficiaza de tehnologii de ultima ora pentru acces mobil la email, Internet si aplicatii de business.

Vodafone Romania, divizie a Vodafone Group Plc., avea 9.535.248, la 30 septembrie 2009. Vodafone este cel mai mare grup international de comunicatii mobile din lume cu aproximativ 323 milioane de clienti, la 30 septembrie 2009. In prezent, Vodafone are divizii in 31 de tari pe 5 continente si aproximativ 40 de retele partenere in intreaga lume. Pentru mai multe informatii, vizitati www.vodafone.ro.

Dina Cernahoschi
email:publicrelations_ro@vodafone.com
http://www.vodafone.ro

CURS ACREDITAT FORMATOR FEBRUARIE 2010

EURO BEST TEAM, furnizor autorizat de formare profesionala a adultilor cu o bogata experienta in acest domeniu, anunta o noua sesiune pentru cursul de „FORMATOR” în perioada 15-26 FEBRUARIE 2010.
De ce acest curs:
Conform legii, începand de la 1 ianuarie 2009, orice furnizor de formare profesioanla pentru adulti – organizatie, instituţie publica sau persoana fizica – trebuie sa faca dovada ca este autorizata ca formator în conditiile legii de catre Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor (CNFPA).
Mai mult, ORDONANŢA nr.129 din 31 august 2000 privind formarea profesionala a adultilor prevede la art 23, alin 2, ca „Pentru a fi autorizati furnizorii de formare profesionala trebuie sa faca dovada ca realizeaza programele de formare profesionala cu formatori care au profiluri sau specialitatea corespunzatoare programei de pregatire. Incepand cu data de 1 ianuarie 2010, pentru a fi autorizati furnizorii de formare profesionala trebuie sa faca dovada ca realizeaza programele de formare profesionala cu formatori care au pregatirea pedagogica specifica formarii profesionale a adultilor si pregatirea de specialitate corespunzatoare programei de pregatire”.
Cursul de „Formator” este acreditat de statul roman prin Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale si Ministerul Educatiei, Cercetarii si Inovarii. Certificatul eliberat la absolvire de Consiliul National de Formare Profesionala a Adultilor este recunoscut atat la nivel national cat si in statele membre ale Uniunii Europene. Dupa absolvire, participantii vor deveni Formatori acreditati conform ocupatiei de Formator din COR: 241205.
Ce ofera cursul:
•Formarea si imbunatatirea abilitatilor si atitudinilor necesare pentru a dezvolta in randul celor consiliati sucesul personal si profesional;
•Acumularea de cunostinte teoretice si instruire practica in ceea ce priveste comunicarea interactiva;
•Utilizarea de tehnici si procedee de comunicare eficienta
•Capacitatea de a aplica teoriile instruirii diferentiate;
•Intelegerea si aplicarea principiilor invatarii active.
Cusul are un puternic caracter interactiv, imbinand elemente de teorie cu activitati practice. Acest curs isi propune sa sprijine participantii in dezvoltarea competentelor specifice ocupatiei de formator, o atentie deosebita acordandu-se dezvoltarii abilitatilor practice.
Cui se adreseaza cursul:
Programul se adreseaza atat formatorilor care si-au dobandit partial competentele pe cai informale, cat si tuturor persoanelor care doresc sa se pregateasca pentru aceasta profesie.
Metoda de instruire-Programul utilizeaza tehnici europene de predare si instruire, se bazeaza pe interactivitate, aplicatii, exercitii si ofera participantilor posibilitatea de a-si dezvolta rapid aptitudinile, abilitatile si competentele specifice formatorului.
Structura cursului:
Cursul este structurat in doua module teoretice si unul practic.
Din programa de curs:
Modul teoretic 1. – Procesul de formare : 15-16 FEBRUARIE 2010
•Teorii privind invatarea, stiluri de invatare;
•Abordari ale formarii: pedagogie, andragogie, sinergogie;
•Conducerea eficienta, rezolvarea conflictelor
•Elaborarea planului de actiune in cadrul procesului de formare;
•Realizarea procesului de instruire, strategii si metode de formare, designul formarii;
Modul teoretic 2. – Managementul programului de formare 22-23 FEBRUARIE 2010
•Marketingul formarii
•Proiectarea programelor de formare
•Organizarea stagiilor de formare
•Raportarea actiunilor de formare si sisteme de organizare a programelor de instruire;
•Revizuirea programelor de instruire, caracteristici si functii ale evaluarii;
•Evaluarea programelor de formare.
Modul practic – Testarea cunostintelor acumulate - 26 FEBRUARIE 2010
Examinarea finala in vederea certificarii consta intr-un test scris si in elaborarea unui proiect cu sustinerea unei scurte sesiuni de formare. Examinarea va avea loc in prezenta reprezentantilor CNFPA. Absolventii vor primi un certificat de absolvire recunoscut la nivel national de catre CNFPA.
Conditii de inscriere
Taxa de participare la acest curs este de 900 RON+TVA si include costurile privind suportul de curs, pauze de cafea, testele de verificare, taxe de examen si certificare CNFPA. Pentru grupuri mai mare de 3 persoane se acorda un discount de 100RON/persoana.
Nota: Conform OG 129/2000 referitoare la formarea profesionala a adultilor costul cursurilor autorizate de CNFPA se deduce (dupa caz) din impozitul pe profit sau pe venit al firmei.
Pentru inscriere va rugam sa trimiteti, pana la data de 5 februarie 2010, o copie dupa buletinul/cartea de identitate, o copie dupa ultima diploma de studii si formularul de inscriere la adresa office@eurobestteam.ro, precum si o copie dupa un document care sa ateste achitarea taxei de participare în contul:

SC Euro Best Team SRL
RO95BTRL04101202E64311XX
Banca Transilvania, Agentia Centrul Civic, Bucuresti.

Euro Best Team este o companie infiintata de consultanti recunoscuti in domeniul managementului de proiect, formare profesionala, comunicare si relatii publice, si furnizeza servicii de consultanta privind accesarea fondurilor structurale si training, organizand urmatoarele cursuri: Manager de Proiect, Formator de Formatori, Expert achizitii publice, Manager resurse umane, Manager de mediu, Auditor de mediu, Auditor de calitate, Inspector de munca, Relatii publice si comunicare, Publicitate, Reporter radio, Reporter TV. Clientii si partenerii firmei sunt companii prestigioase cu capital romanesc si strain precum si numeroase institutii de stat.

Mai multe informatii gasiti pe site-ul nostru
www.eurobestteam.ro.

Persoana de contact: Elena Farcas, mobil:0722696843
email:office@eurobestteam.ro
http://www.eurobestteam.ro

Un superb calendar de coaching gratuit



Într-un context economic în care toata lumea se gândeste la supravietuire si restrângere, Competent Consulting este din nou alaturi de cei care sunt si se comporta ALTFEL. Respectându-si traditia de a oferi la începutul fiecarui an un calendar gratuit celor interesati de dezvoltarea personala si organizationala, v-a pus la dispozitie pe situl www.competent.ro programul „ABC-ul managementului prin coaching”. Ilustrat de imagini extrem de amuzante din viata organizationala, programul va permite sa treceti în revista 81 de modalitati de tranzitie de la managementul autoritar spre cel consultativ, astfel încât sa va dezvoltati performantele în ciuda tuturor dificultatilor.
Chinezii, care au acumulat întelepciune timp de peste 3000 de ani de tranzitii, îsi fac urarea: „îti doresc sa traiesti în vremuri interesante!”. Şi pentru ca citesti aceste rânduri, înseamna ca ai perceput faptul ca si acest an va fi unul extrem de interesant, atât în plan personal, cât si organizational si social. Vântul schimbarii ce s-a pornit poate umfla pânzele tuturor celor dispusi sa exploreze noi tarmuri si sa descopere noi modalitati de a-si trai relatia cu organizatiile din care fac parte.
Competent Consulting îti ofera gratuit un nou calendar, denumit „ABC-ul managementului prin coaching”, în spiritul traditiei ce a debutat cu Calendarul NLP pe 2007, a continuat cu Calendarul de Inteligenta emotionala pe 2008 si Calendarul de self-coaching din 2009. Superb ilustrate cu imagini extrem de amuzante din viata organizationala, paginile noului calendar sunt un instrument de self-coaching ce-ti permite sa optimizezi, una dupa alta, diferitele elemente ce compun atitudinea si comportamentul unui manager-coach. Câteva dintre temele de auto-analiza, dezvoltare a resurselor si actiunilor eficiente propuse de calendar sunt:
• Fii coach, nu sef!
• Motiveaza-ti oamenii!
• Fii acesibil/a!
• Asculta-i activ!
• Pune întrebari bune!
• Recunoaste-ti greselile!
• Acorda independenta!
• Rezolvati împreuna!
• Da-le chiar tu vestile proaste!
• Nu actiona la suparare!
• Dezvolta-te continuu!
• Dezvolta-ti oamenii!
• Afla ce-i nemultumeste!
• Fii schimbarea!
• Apara-ti echipa!
• Confrunta-i cu realitatea!
Programul propus corespunde conceptului management prin coaching pus în slujba dezvoltarii sustenabile a organizatiei, nu doar ca mijloc de facilitare si accelerare a atingerii unor obiective imediate. Prin parcurgerea sa te poti convinge în legatura cu transformarile radicale pe care le poate aduce în organizatia ta o abordare bazata pe coaching bine condusa.
De-a lungul întregului an 2010, situl www.coachingmanager.ro îti va pune la dispozitie articole suplimentare, care sa-ti permita aprofundarea fiecarei teme si obtinerea efectelor maxime de transformare a activitatii tale de manager. În felul acesta, vei putea spune despre 2010 ca a fost cu adevarat un an de cotitura în cariera ta, anul în care ai terminat cu rezultatele „asa si asa” si ai început sa gusti din provocarea si placerea de a valorifica pe deplin potentialul echipei pe care o conduci.
Începe chiar acum sa aplici managementul prin coaching si alatura-te celor peste 25.000 de persoane care au descarcat an de an calendarele de dezvoltare personala disponibile gratuit pe situl www.competent.ro. Beneficiaza de aceasta oferta si informeaza-ti prietenii în legatura cu ea. În felul acesta, îti creezi unul din fundamentele succesului: construirea unei comunitati de sprijin, ce faciliteaza semnificativ schimbarile comportamentale si de atitudine. Lucru oricum mult simplificat de experienta si dedicarea colectivului de la Competent Consulting, pentru care „succesul dumneavoastra este profesia noastra”.
Competent Consulting ofera consultanta, coaching si training în domeniul dezvoltarii personale si organizationale, folosind cele mai noi descoperiri din NLP si inteligenta emotionala pentru a asigura clientilor sai avantaje asupra competitorilor si obtinerea de efecte economice notabile prin investitii minime.

Deviza Competent Consulting este „Succesul dumneavoastra este profesia noastra”.
Competent Consulting
Mariana Bichis – Manager,
tel. (021)-688-7548, 0726-801-881, 0788-294-801
email:contact@competent.ro
http://www.competent.ro